Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na miejsca zbrodni.
W ten sposób kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma przypomnieć bądż uświadomić ludziom z nadwagą, że brak sportu i nieodpowiednia dieta mogą zagrażać ich życiu. "Obesity kills. Exercise regularly" ("Otyłość zabija. Ćwicz regularnie") oraz "Obesity kills. Watch what you eat" ("Otyłość zabija. Uważaj na to, co jesz") głoszą hasła widniejące na plakatach. Przekaz jest mocny, aczkolwiek może być uznany za nietaktowny czy nawet niegrzeczny i bazujący na stereotypach.
Milena Molęda
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu