Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na miejsca zbrodni.
W ten sposób kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma przypomnieć bądż uświadomić ludziom z nadwagą, że brak sportu i nieodpowiednia dieta mogą zagrażać ich życiu. "Obesity kills. Exercise regularly" ("Otyłość zabija. Ćwicz regularnie") oraz "Obesity kills. Watch what you eat" ("Otyłość zabija. Uważaj na to, co jesz") głoszą hasła widniejące na plakatach. Przekaz jest mocny, aczkolwiek może być uznany za nietaktowny czy nawet niegrzeczny i bazujący na stereotypach.
Milena Molęda
zobacz także
-
15.10.2025slider
NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką
-
13.10.2025Kampanie
Szwecja na receptę
-
10.10.2025slider
Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym
-
28.09.2025Kreacje / printy
Jeśli znasz ten album
-
26.09.2025Kampanie
Razem przy planszy – razem w emocjach!
-
08.09.2025Kampanie
To, czego nie ma w plecaku, boli
