logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor
17.08.2016
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Zabójcza lodówka, śmiercionośny telewizor



Miejscem zgonu był fotel przed telewizorem albo kuchnia z jeszcze otwartą lodówką. Obrysowana sylwetka niewątpliwie należy do człowieka otyłego, a "narzędzia zbrodni" leżą porozrzucane dookoła i są to chipsy, lody, czy fast foody. Sceny przedstawione na obu printach stylizowane są na miejsca zbrodni.

W ten sposób kampania stworzona dla szpitala Hospitalar Plano de Saúde z brazylijskiej prowincji Parana ma przypomnieć bądż uświadomić ludziom z nadwagą, że brak sportu i nieodpowiednia dieta mogą zagrażać ich życiu. "Obesity kills. Exercise regularly" ("Otyłość zabija. Ćwicz regularnie") oraz "Obesity kills. Watch what you eat" ("Otyłość zabija. Uważaj na to, co jesz") głoszą hasła widniejące na plakatach. Przekaz jest mocny, aczkolwiek może być uznany za nietaktowny czy nawet niegrzeczny i bazujący na stereotypach.

Milena Molęda








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek