Przemek Grzywacz jest absolwentem wydziału Filozofii Chrześcijańskiej UKSW. Jest pomysłodawcą konkursu kreatywnego na zbudowanie wizerunku Radomia „I Ty możesz zostać radomskim Warholem” który jako kurator prowadzi wraz z Mazowieckim Centrum Sztuki Współczesnej „Elektrownia”. Z zamiłowania copywriter; jest pasjonatem przedsięwzięć łączących w sobie technologię, sztukę i reklamę.
Oto wybrane z portfolio autora plakaty społeczne:
„Ludzie są jak kwiaty” – Praca ma ukazać zniszczenie, jakie w człowieku może dokonać nadużywanie alkoholu; proces degradacji może być rozciągnięty w czasie, lecz zwiędnięte kwiaty i tak wymownie ostrzegają przed stałą obecnością alkoholu w życiu człowieka. Alkohol to nie woda – ostrzega plakat.
„Za największą najwspanialszą rolę w życiu” – Dzieci odgrywają bardzo ważną rolę w życiu rodzica. Ta tabliczka to wyraz uwielbienia i wdzięczności dziecku za obecność w życiu. – Gdyby każdy rodzic posiadał taką tabliczkę z imieniem własnego dziecka, może wtedy mniej byłoby sytuacji, gdy dziecko jest mniej ważne od np. ostatniej hollywoodzkiej produkcji. W odróżnieniu od hollywoodzkich aktorów dzieci są bezbronne, niewinne, i zależne od nas. No i mają mniejsze wymagania (zwykle) – tłumaczy autor.
„V NIE ZABIJAJ” – Plakat skierowany przeciwko stosowaniu przemocy wobec dzieci. Bicie dziecka to zabijanie: zabijanie jego zaufania, miłości, godności oraz poczucia własnej wartości. – Wbrew pewnym krążącym opiniom, to nie w Piśmie Świętym napisano: „Rózeczką Duch Święty dziateczki bić radzi, Rózeczka dziateczkom nigdy nie zawadzi …” Tak pisał Jachowicz-polski pisarz z XIX wieku.., a samo bicie dziecka jest sprzeczne z Dekalogiem.
„Ostatnie życzenie” – Praca z hasłem „Palenie zabiło 1000 razy więcej osób niż bomby atomowe zrzucone w Hiroszimie i Nagasaki” ma ostrzegać przed zgubnym nałogiem palenia papierosów. Tytuł „Ostatnie życzenie” nadaje tej pracy inną perspektywę i sens, stwarza melancholijny nastrój końca świata.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
24.10.2023
Powiedz bliskim „Nie jest ze mną OK” – radzą influencerzy w kampanii „Zobacz człowieka”
-
03.10.2023
Wyścig z ogniem
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
29.08.2023
Plastik, wszędzie plastik