logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Walka z wykluczeniem społecznym
   ──────  07.02.2010

Z bocianem do lepszego świata



Być może bocian nie przynosi dzieci, ale w stwierdzeniu, że daje nowe życie jest ziarnko prawdy. Może przenieść małą bezbronną osobę do lepszego życia pozostawiając zło (symboliczna postać ojca z pasem z dłoni) za sobą. W taki bajkowy sposób o swoich działaniach przypominała w zrealizowanej w lutym br. kampanii jedna z brazylijskich organizacji dobroczynnych działających na rzecz dobra dzieci.

Kreacja kampanii stworzona została przez agencję DraftFCB na zlecenie Lar do Caminho – działającej od 1968 roku fundacji, której główną misją jest opieka nad porzuconymi i zaniedbywanymi dziećmi i młodzieżą poprzez stwarzanie im warunków godziwego życia i lepszego startu w przyszłość. Realizacji tej idei towarzyszy zasada indywidualnego podejścia do każdego podopiecznego.

Działalność Lar do Caminho oparta jest w dużej mierze na wolontariacie. Osoby bezpłatnie współpracujące z instytucją organizują dla jej podopiecznych zajęcia kulturalne, wyjścia do teatrów czy muzeów, a także odbywające się dwa razy do roku tygodniowe warsztaty artystyczne. Dlatego też celem kampanii – obok uświadomienia problematyki, jaką zajmuje się organizacja – była rekrutacja nowych wolontariuszy do pomocy w realizacji jej programów.

Obecnie w ośmiu utworzonych przez Lar do Caminho schroniskach mieszka 129 osób w wieku od 2 do 18 roku życia. Na przestrzeni lat organizacja zaopiekowała się przeszło 400 dziećmi. Część z nich została adoptowana, inne powróciły do swoich domów rodzinnych bądź rozpoczęły samodzielne życie po osiągnięciu pełnoletniości. Jedno jest pewne – każde w nich w pewnym sensie otrzymało nowe życie.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
New life
Czas:
2010.2.1 - 2010.2.28
Tematy:
Walka z wykluczeniem społecznym
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Lar do Caminho
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
Giovanni+DraftFCB (Sao Paulo)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, potencjalni wolontariusze
Hasło kampani:
A new life to begin (Nowe życie do rozpoczęcia)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


  • 20.09.2023

    Zanim to się stanie


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek