BETA czyli Beirut for the Ethical Treatment of Animals, to libańska organizacja charytatywna działająca na rzecz etycznego traktowania zwierząt. Poprzez edukację i działanie ratuje i poszukuje nowych domów dla zagubionych i torturowanych zwierząt.
Kampania „Adopt a dog” realizowana w styczniu br. przez Leo Burnett z Bejrutu, promuje adopcję psów. 3 rodzaje reklam zostały przedstawione na billboardach oraz w prasie. Zwierzęta, niczym dorastające dzieci, przyłapane zostają przez dorosłych w krępujących sytuacjach – ucieczka z domu przez okno, palenie papierosów czy czytanie pism dla dorosłych. “You won’t come home to this. Adopt a dog.” – „Tego nie zastaniesz w domu adoptując psa” – głosi hasło kampanii. Kolorowe ilustracje i personifikacja w zabawny sposób niosą przesłanie, że przygarnięcie zwierzęcia nie sprawi tak wiele kłopotów, jak sprawiają nastolatki.
Istnieje tu ryzyko zarzutu, że faworyzowanie adopcji zwierząt nad adopcją dzieci czy posiadaniem dzieci nie powinno mieć miejsca, ale wystarczy mieć poczucie humoru by taki zarzut pominąć.
K. Szmigielska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt