Grupa Reklamtrutka skupiająca maturzystów i studentów wydaje wojnę plastikowym reklamówkom. W ramach akcji "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" młodzi ludzie szerzą zachowania proekologiczne na terenie Mysłowic i Katowic. Celem akcji jest konsekwentne zmniejszanie zanieczyszczenia wysypisk śmieci jednorazowymi reklamówkami.
Aby to osiągnąć organizatorzy kampanii rozdają mieszkańcom obu miast torby ekologiczne wielokrotnego użytku w różnych sklepach. Ta akcja potrwa do końca czerwca.
W ramach projektu 29 marca w centrum Mysłowic wydarzył się również happening, który był próbą udowodnienia mieszkańcom, że „owijanie w bawełnę” jest dużo korzystniejsze niż w foliówki.
W drugiej połowie maja odbędą się specjalne proekologiczne lekcje w przedszkolach.
Grupa Reklamtrutka deklaruje: – Zdajemy sobie sprawę jak długo rozkładają się, cieszące się powszechnym uznaniem "jednorazówki" i dlatego pragniemy wywołać burzę w naszym regionie, zachęcając zarówno dzieci, jak i młodzież oraz dorosłych do korzystania z toreb materiałowych.
Projekt "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" organizowany jest w ramach programu "Make a Connection".
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour