Grupa Reklamtrutka skupiająca maturzystów i studentów wydaje wojnę plastikowym reklamówkom. W ramach akcji "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" młodzi ludzie szerzą zachowania proekologiczne na terenie Mysłowic i Katowic. Celem akcji jest konsekwentne zmniejszanie zanieczyszczenia wysypisk śmieci jednorazowymi reklamówkami.
Aby to osiągnąć organizatorzy kampanii rozdają mieszkańcom obu miast torby ekologiczne wielokrotnego użytku w różnych sklepach. Ta akcja potrwa do końca czerwca.
W ramach projektu 29 marca w centrum Mysłowic wydarzył się również happening, który był próbą udowodnienia mieszkańcom, że „owijanie w bawełnę” jest dużo korzystniejsze niż w foliówki.
W drugiej połowie maja odbędą się specjalne proekologiczne lekcje w przedszkolach.
Grupa Reklamtrutka deklaruje: – Zdajemy sobie sprawę jak długo rozkładają się, cieszące się powszechnym uznaniem "jednorazówki" i dlatego pragniemy wywołać burzę w naszym regionie, zachęcając zarówno dzieci, jak i młodzież oraz dorosłych do korzystania z toreb materiałowych.
Projekt "Reklamówkę? Nie, dziękuję!" organizowany jest w ramach programu "Make a Connection".
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom