W Indiach w lutym miała miejsce kampania prezentująca na reklamach papierowe zwierzątka wyrzucane do kosza na śmieci i wokół niego na podłogę. Śmieci uformowane na kształt zwierząt symbolizują niszczenie środowiska naturalnego poprzez nadmierne i nierozsądne marnowanie papieru przez ludzi. Kampania Wildlife SOS wzywa prostym hasłem do oszczędności – "Save Paper. Save Wildlife".
Nazwa kampanii:
Animals
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Indie
Nadawca:
Wildlife SOS
Media:
Prasa, billboardy
Wykonawca:
Sudler & Hennessey (Mumbai)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Save Paper. Save Wildlife.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF