W Indiach w lutym miała miejsce kampania prezentująca na reklamach papierowe zwierzątka wyrzucane do kosza na śmieci i wokół niego na podłogę. Śmieci uformowane na kształt zwierząt symbolizują niszczenie środowiska naturalnego poprzez nadmierne i nierozsądne marnowanie papieru przez ludzi. Kampania Wildlife SOS wzywa prostym hasłem do oszczędności – "Save Paper. Save Wildlife".
Nazwa kampanii:
Animals
Czas:
2009.2.1 - 2009.2.15
Nadawca:
Wildlife SOS
Media:
Prasa, billboardy
Wykonawca:
Sudler & Hennessey (Mumbai)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Save Paper. Save Wildlife.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat