logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wyrwane z dzieciństwa
31.01.2013
Tematy: Kreacje / printy

Wyrwane z dzieciństwa



Z pozoru zwyczajną fotografię dziecka niszczy dłoń dorosłego, umieszczona na intymnych częściach jego ciała. Autorzy kampanii podjęli próbę zwrócenia uwagi na dużą liczbę przypadków molestowania dzieci w Korei. Ręka dorosłego stanowi wyrwaną część plakatu, a na jej odwrocie znajduje się hasło „Don’t tear our children” (Nie wyrywaj naszych dzieci z dzieciństwa).

Plakaty zostały umieszczone na ulicach Seulu, na których wskaźnik przestępczości seksualnej wobec dzieci był szczególnie wysoki. Celem akcji było podkreślenie wagi problemu, ale też wzbudzenie empatii wśród obywateli, zaangażowanie ich w ochronę dzieci i realne przeciwdziałanie w przypadku nadużyć seksualnych. Dodanie na plakacie informacji gdzie można znaleźć więcej szczegółów dot. akcji  przyczyniło się do pozyskania przez inicjatora kampanii, UNICEF, wielu zwolenników i skłoniło do wspólnego poszukiwania sposobów na zapobieganie przestępstwom seksualnym z udziałem dzieci. Kampania cieszyła się zainteresowaniem i według danych UNICEF miała wpływ na zwiększenie liczby zgłoszeń przestępstw na tle seksualnym, których ofiarą padły dzieci.

Kreację opracowała agencja Cheil Worldwide, a sam album z plakatami został wydany w lutym 2010 roku.

Katarzyna Płaza








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek