Wstrząs, gdy kierowca ulega wypadkowi drogowemu odczuwa tak samo jak on cała jego rodzina wykonująca w tym czasie codzienne czynności domowe. Dosłownie pokazuje to holenderska kampania zorganizowana przez agendę rządową Vereniging Verkeersslachtoffers zajmującą się bezpieczeństwem drogowym. Spot filmowy pod hasłem "A traffic accident affects a whole family" nie pozostawia wątpliwości – dbanie o własne bezpieczeństwo na drodze to jednocześnie dbałość o bezpieczeństwo całej swojej rodziny. Odpowiedzialność w przypadku prowadzenia samochodu jest znacznie większa niż się wydaje.
Nazwa kampanii:
Family
Czas:
2009.7.1 - 2009.7.31
Nadawca:
Vereniging Verkeersslachtoffers
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Alfred International
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
A traffic accident affects a whole family
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście