Piękne filmy reklamowe przygotował Mike Morris, student Brigham Young University Ad Lab, dla stanu Utah, który w tym roku włączył się do wsparcia organizacji UNICEF. Marcowa kampania, pod hasłem "Finally, Something We Can All Drink To" zachęcała do wsparcia finansowego programu "Tap Project", rozpoczętego w 2007 roku, który dostarcza czystą wodę milionom najbiedniejszych dzieci na świecie. Do kampanii włączyły się restauracje i kluby z Utah, które w tydzień po Światowym Dniu Wody (22 marca) zbierały fundusze na program – klienci by dostać tradycyjną darmową szklankę wody przed posiłkiem musieli za nią zapłacić 1 dolara. To koszt zapewnienia 1 dziecku czystej wody na 40 dni. Zeszłoroczna kampania, prowadzona głównie w Nowym Jorku, gdzie program się narodził, przyniosła w ten sposób 855,000 dolarów. W 2007 roku brało w nim udział 300 lokali, rok później już 2300 w całym kraju.
Brak wody zdatnej do picia to druga z największych przyczyn śmierci dzieci na całym świecie – co roku z powodu spożywania zanieczyszczonej wody umiera 1,3 miliona dzieci.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem