Wpływ królika na literata
Niewidzialny przyjaciel o osobliwym imieniu, potwory ukrywające się pod łóżkiem czy wróżki mieszkające na strychu. Dziecięca wyobraźnia to niezwykły świat, który – jak mówi klasyka literatury – rozpościera się po drugiej stronie lustra i sięga daleko w głąb starej szafy. Jednak czasem, co przedstawia spot francuskiej kampanii z marca br., historie opowiadane z przejęciem przez dzieci zderzają się z racjonalnym głosem dorosłych "nie opowiadaj głupstw".
Agencja H z Paryża wykorzystała postać młodego autora "Alicji w Krainie Czarów", by pokazać, że w każdym dziecku tkwi olbrzymi potencjał, który może decydować o jego przyszłości, a rodzice nie powinni go lekceważyć i umniejszać wielki królik i szeroko uśmiechnięty kot są bohaterami książki, którą Carroll napisał jako dorosły człowiek, ale twórcy postanowili pokazać ich jako wytwór rozbudzonej wyobraźni kilkuletniego Lewisa.
"Uwierz w potencjał każdego dziecka" – głosi hasło kampanii zainicjowanej przez organizację Acadomia, wspierającą francuskie szkolnictwo. Warto uwierzyć, by nie zmarnować tego, co w dziecku najcenniejsze.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem