Wpływ królika na literata
Niewidzialny przyjaciel o osobliwym imieniu, potwory ukrywające się pod łóżkiem czy wróżki mieszkające na strychu. Dziecięca wyobraźnia to niezwykły świat, który – jak mówi klasyka literatury – rozpościera się po drugiej stronie lustra i sięga daleko w głąb starej szafy. Jednak czasem, co przedstawia spot francuskiej kampanii z marca br., historie opowiadane z przejęciem przez dzieci zderzają się z racjonalnym głosem dorosłych "nie opowiadaj głupstw".
Agencja H z Paryża wykorzystała postać młodego autora "Alicji w Krainie Czarów", by pokazać, że w każdym dziecku tkwi olbrzymi potencjał, który może decydować o jego przyszłości, a rodzice nie powinni go lekceważyć i umniejszać wielki królik i szeroko uśmiechnięty kot są bohaterami książki, którą Carroll napisał jako dorosły człowiek, ale twórcy postanowili pokazać ich jako wytwór rozbudzonej wyobraźni kilkuletniego Lewisa.
"Uwierz w potencjał każdego dziecka" – głosi hasło kampanii zainicjowanej przez organizację Acadomia, wspierającą francuskie szkolnictwo. Warto uwierzyć, by nie zmarnować tego, co w dziecku najcenniejsze.
K. Kukuła
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat