logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Wodzie przyda się atrament
03.04.2011
Tematy: Akcje

Wodzie przyda się atrament

Your browser does not support the video tag.


Z okazji Światowego Dnia Wody, 22 marca, organizacja Solidarités International rozpoczęła akcję, której celem jest uświadomienie opinii publicznej tego, jak poważnym problem jest dziś na świecie brak wody pitej.

Szacuje się, że 3,6 miliona ludzi na świecie, w tym 1,5 miliona dzieci poniżej 5. roku życia umiera co roku na choroby, których przyczyną jest brak dostępu do źródeł wody zdatnej do picia. Brak wiedzy i zainteresowania za strony opinii publicznej skutkuje z kolei niewielkim zainteresowaniem polityków, którzy mogliby rozwiązać ten problem.

Film zrealizowany przez Solidarités International i agencję BDDP Unlimited (ich wcześniejsza współpraca zaowocowała bardzo ciekawą instalacją Water Talks), wyreżyserowany i narysowany przez Clémenta Beauvais, wzywa więc dziennikarzy z całego świata, aby poruszyli ten temat w swoich tekstach, odbiorców natomiast zachęca do podpisania specjalnej petycji na stronie www.votregouttedeau.org, która zostanie złożona na ręce prezydenta Francji podczas 6 Światowego Forum Wody, w marcu 2012r.

W nawiązaniu do zmowy milczenia, jaka otacza problem braku dostępu do źródeł czystej wody, spot kampanii jest minimalistyczny wizualnie – wykorzystano w nim jedynie wodę i tusz.

Nazwa projektu:
Water Ink

Zasięg (kraj/kraje):
Francja

Autor:
Solidarités, BDDP Unlimited

Data:
03/2011








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek