logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Woda zalewa supermarkety
05.04.2009
Tematy: Kampanie, Ekwador, Ekologia i środowisko

Woda zalewa supermarkety



Na oryginalny pomysł wpadli twórcy kampanii mającej uwrażliwić Ekwadorczyków na skutki efektu cieplarnianego. W mieście Quito w miejscach publicznych – parkach, centrach handlowych, placach – postawiono wieże ratownicze, drabinki basenowe i oraz ratowników (w tych rolach wystąpili aktorzy). Ulotki przez nich rozdawane przechodniom, także w basenowym stylu, ostrzegały „El Agua está llegando a lugares donde nunca antes llego. Detengamos el Calentamiento Global." (“Woda dotrze do miejsc, w których nigdy przedtem nie była. Powstrzymajmy efekt cieplarniany”).

Informacja, była też zaproszeniem na stronę www.fnatura.org, gdzie można dowiedzieć się tego, jak oszczędzać energię i zatrzymać efekt cieplarniany. W przystępny sposób pokazane są sposoby dbania o zasoby energii w domu, biurze i na ulicy. W trakcie trwania kampanii aktywność na stronie zwiększyła się o 130%, logowanie na stronę wzrosło natomiast o 110%.

Organizacja Fundacion Natura zajmuje się działaniami na rzecz ochrony środowiska.



Nazwa kampanii:
El Agua
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.30
Nadawca:
Fundacion Natura
Media:
Internet, ambient
Wykonawca:
Terán E Morillo
Adresaci:
Klienci supermarketów, mieszkańcy Quito
Hasło kampani:
El Agua está llegando a lugares donde nunca antes llego. Detengamos el Calentamiento Global. (Woda dotrze do miejsc, w których nigdy przedtem nie była. Powstrzymajmy efekt cieplarniany)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek