Na oryginalny pomysł wpadli twórcy kampanii mającej uwrażliwić Ekwadorczyków na skutki efektu cieplarnianego. W mieście Quito w miejscach publicznych – parkach, centrach handlowych, placach – postawiono wieże ratownicze, drabinki basenowe i oraz ratowników (w tych rolach wystąpili aktorzy). Ulotki przez nich rozdawane przechodniom, także w basenowym stylu, ostrzegały „El Agua está llegando a lugares donde nunca antes llego. Detengamos el Calentamiento Global." (“Woda dotrze do miejsc, w których nigdy przedtem nie była. Powstrzymajmy efekt cieplarniany”).
Informacja, była też zaproszeniem na stronę www.fnatura.org, gdzie można dowiedzieć się tego, jak oszczędzać energię i zatrzymać efekt cieplarniany. W przystępny sposób pokazane są sposoby dbania o zasoby energii w domu, biurze i na ulicy. W trakcie trwania kampanii aktywność na stronie zwiększyła się o 130%, logowanie na stronę wzrosło natomiast o 110%.
Organizacja Fundacion Natura zajmuje się działaniami na rzecz ochrony środowiska.
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników