logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Woda też się kiedyś skończy
24.11.2012
Tematy: Akcje

Woda też się kiedyś skończy



Przygotowana przez Annę Sielatycką praca graficzna pod tytułem „Woda ma swoje limity” wskazuje na problem nadmiernej eksploatacji zasobów wodnych i ma na celu zwiększenie świadomości publicznej dotyczącej tego zagadnienia.

Autorkę do jej stworzenia zainspirowało spotykanie się na codzień z marnowaniem wody. Cieknące krany, nieszczelne sieci kanalizacyjne, a także niewykorzystywanie alternatywnych źródeł wody, m.in. wody deszczowej czy oczyszczonych ścieków pogłębiają zagrożenie jej brakiem. Powiązanym z tym problemem jest zanieczyszczenie wód, które również stanowi niebezpieczeństwo dla środowiska naturalnego.

Anna Sielatycka jest absolwentką kulturoznawstwa na wydziale 'Przemysłu Kreatywnego’ na Edinburgh Napier University, ukończyła także kurs grafiki komputerowej w Ośrodku Postaw Twórczych we Wrocławiu.

 

Nazwa projektu:
Woda ma swoje limity

Zasięg:
Polska

Autorka:
Anna Sielatycka

Data:
2012








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek