────── 15.07.2021
Wirusy przemocy
Epidemia przemocy domowej, która eksplodowała wraz z pandemią Covid-19, to jeden z częstszych obecnie tematów kampanii społecznych na całym świecie. O niektórych przykładach pisaliśmy m.in. TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ.
Poniższa kampania została zrealizowana przez chilijską agencję Espinaca dla organizacji Fundación HONRA, walczącej z przemocą domową. Zamysł był prosty: ukazać, że agresja – podobnie jak choroby – roznosi się wirusowo. Sińce na ciałach kobiet przyjęły zatem kształty, odpowiednio, wirusa SARS-CoV-2, wirusa HIV oraz wirusa ospy prawdziwej.
Nazwa kampanii:
#WomanPandemic
Czas:
2020.10.31
Kraje:
Chile
Nadawca:
Fundación HONRA
Media:
print
Wykonawca:
Espinaca, Chile
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt