Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Boliwia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
Prawdziwe niebezpieczeństwo czyha w domu
Wraz z pandemią Covid-19 wybuchła kolejna epidemia – znacznie mniej widoczna i w związku z tym trudniejsza do uchwycenia: epidemia przemocy domowej.
Kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie boliwijskiej organizacji Fundacion Viva, miała dwa cele: po pierwsze, poinformować ofiary, w jaki sposób mogą szukać pomocy (aplikacja, darmowa infolinia), po drugie, uwrażliwić społeczeństwo na łatwość, z jaką przemoc domową da się ukryć przed okiem osób postronnych.
Nazwa kampanii:
Danger at home
Czas:
2021.3.24
Nadawca:
Fundacion Viva
Media:
print
Wykonawca:
Adtelier 3640, Bolivia
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…