logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > „Weź się do kupy” i „Be Ecologic”
21.05.2011
Tematy: Akcje

„Weź się do kupy” i „Be Ecologic”



Jan Bajtlik jest studentem III roku grafiki ASP w Warszawie. Tworzy ilustracje do: Architektury, Gazety Wyborczej, Tygodnika Powszechnego, Świerszczyka. Projektuje okładki i plakaty dla Krytyki Politycznej. Współpracuje z wydawnictwem Muchomor, Niebieska Studnia i Narodowym Centrum Kultury. Wielokrotnie nagradzany i wyróżniany za plakaty (informacje poniżej). Jego książka „Sposób Latania” była nominowana do nagrody głównej w międzynarodowym konkursie na najpiękniejszą książkę dla dzieci (Katowice, 2008). Brał udział m.in. w 22 Międzynarodowym Biennale Plakatu w Warszawie, 21e festival international de l’affiche et du graphisme de Chaumont oraz w Moscow Golden Bee Poster Biennal 2010.

Oto wybrane z portfolio autora plakaty społeczne:

„Weź się do kupy”  – plakat powstał na zajęciach gościnnej „pracowni plakatu ulicznego” prowadzonej przez grafika i plakacistę Piotra Młodożeńca. Został wykonany w technice szablonu. Odbitki Jan Bajtlik rozklejał w różnych miejscach Warszawy – szybko spotkały się z uznaniem przechodniów. Portale ekologiczne, Gazeta Wyborcza, Życie Warszawy i Krytyka Polityczna informowały swoich czytelników o tej autorskiej plakatowej akcji przeciw psim kupom. Kolekcjoner plakatu, Piotr Dąbrowski (galeria: www.theartofposter.com) zaczął dystrybucję plakatu na nośnikach CityPoster w całej Warszawie oraz na słupach w Krakowie (gdzie plakaty rozkleiła Filmotechnika).

„Play fair no flame play” – projekt wykonany na międzynarodowe biennale plakatu studenckiego w Novi Sad w Serbii (2010). Tematem był plakat przeciw brutalnemu zachowaniu w sporcie.

„Wiosna ludów” – plakat powstał w pracowni plakatu ulicznego, w technice szablonu. Tematem jest wiosna ludów w krajach arabskich. Odbitki autor rozklejał w różnych kulturalnych miejscach Warszawy. Po krótkim czasie firma CityPoster wydrukowała plakat i prezentowała na swoich plakatowych miejscówkach w Warszawie.

„Mężczyźni też mogą tworzyć naukę” – praca wyróżniona w konkursie AMS na plakat na temat równouprawnienia kobiet oraz roku Marii Skłodowskiej Curie.

„Be Ecologic” – plakat zachęcający do postaw proekologicznych, wyróżniony w międzynarodowym konkursie studenckim w Skopje (2010).

„Power vs Poverty” – plakat o niespełnianych obietnicach polityków otrzymał 1. miejsce w międzynarodowym konkursie plakatu na temat „Power vs Poverty” w Skopje, 2009.

—> www.bajtlik.blogspot.com








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek