W szpitalnej scenerii pacjenci z wdzięcznością obejmują dusze zmarłych. Dziękują za dar, dzięki któremu mogą żyć. Do kogo należą przedstawione na plakatach dusze? Do osób, które wyraziły zgodę, by po śmierci pobrano im organy i przeszczepiono potrzebującym.
Kreacja powstała dla France Adot (Association pour le Don d’Organes et de Tissus humains), organizacji działającej na rzecz pośmiertnego oddawania narządów i tkanek. Kampania uświadamia: „Thousands of people owe their lives to organ donors” („Tysiące ludzi zawdzięcza życie dawcom organów”), a jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej w kwestii przekazywania narządów. Organizacji zależy również na zachęceniu ludzi do pobierania za pośrednictwem ich strony internetowej tzw. karty dawcy.
Decyzja o przekazaniu swoich organów jest bezinteresownym gestem, który w przyszłości może ocalić czyjeś życie i uczynić je szczęśliwym. Pobranie narządów i tkanek od zmarłej osoby zawsze wykonuje się zgodnie z zasadami sztuki chirurgicznej. Dzięki temu ciało nie pozostaje oszpecone, co jest istotne dla pogrążonej w żałobie rodziny zmarłego. Dla dawców organów nie istnieje ścisłe ograniczenie wiekowe. Ważna jest jakość pobranych narządów, ogólny stan zdrowia oraz okoliczności śmierci potencjalnego dawcy.
Plakaty można było oglądać na ulicach Paryża oraz we francuskiej prasie od kwietnia br. Realizacją kampanii zajęła się agencja CLM-BBDO.
M. Waręska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.12.2024
Zaklęty krąg
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
18.12.2024
HIV ciągle czyha. Nie odwracaj się
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week