#WakeUpChallenge – akcja Czerwonego Krzyża dla ofiar pożarów w Ameryce
Amerykański Czerwony Krzyż uświadamia i organizuje pomoc dla ofiar pożarów domów w Stanach Zjednoczonych. #WakeUpChallenge to viralowa akcja przedstawiająca reakcje domowników na niespodziewaną, nocną pobudkę.
Jak podaje organizacja 31% ofiar pożarów domów w USA ginie w trakcie snu. By uświadomić problem i zorganizować finansowe wsparcie na zakup alarmujących czujników dymu amerykański Czerwony Krzyż zachęca do udziału w inicjatywie
#WakeUpChallenge polega na nagrywania filmów, które przedstawiają reakcje domowników na niespodziewaną pobudkę w nocy. Biorąc udział w #WakeUpChallenge internauci udostępniają nagrania video w social mediach znakując je hasztagiem.
How to do the #WakeUpChallenge
31% of home fire victims die in their sleep – but we're working to change that. Help us Sound the Alarm and wake people up by posting your #WakeUpChallenge. Here’s how: RedCross.org/WakeUp #EndHomeFires
Opublikowany przez American Red Cross 1 maja 2018
That chirping sound you hear? It's easy to fix – you got this! And here's how we're working to #EndHomeFires with your help: www.soundthealarm.org Together, we can save lives.
Opublikowany przez American Red Cross 27 kwietnia 2018
"What's that noise, Mommy?" Thanks to a smoke alarm and quick response by this mother, a young family was able to avoid tragedy. Here is her challenge to you: https://rdcrss.org/2Kfv3n8
Opublikowany przez American Red Cross 11 maja 2018
Za akcję odpowiedzialna jest również agencja Arnold Worldwide. Szczegółowe informacje o #WakeUpChallenge oraz wskazówki wsparcia Czerwonego Krzyża w Stanach Zjednoczonych znajdują się na oficjalnej stronie http://www.redcross.org/wakeup
Akcję wspiera m.in. znany komik i showman Jimmy Kimmel.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
18.10.2024
Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
11.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii