Co by było, gdyby Hobbit zrezygnował z podróży, bo wolał pielić ogródek i parzyć herbatkę? A Alicja, zamiast pobiec za Białym Królikiem, postanowiła zostać razem z siostrą na brzegu rzeki? Z pewnością świat byłby znacznie nudniejszy a dzieciństwo tysięcy dzieci mniej kolorowe i ekscytujące.
Promująca czytelnictwo wśród najmłodszych kampania społeczna The Book is Way Better, czyli Książka jest znacznie lepsza wychodzi z powyższego, niezwykle prostego ale przemawiającego do wyobraźni chwytu: na kolejnych grafikach ukazano „alternatywne” wersje kultowych bajek dla dzieci, w których nic się nie dzieje. Wniosek może być tylko jeden: oryginalna książka jest znacznie ciekawsza – by się o tym przekonać, wystarczy po prostu po nią sięgnąć:
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat