logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Faceci nie chcą kwiatów
05.11.2024
Tematy: Kreacje / printy, Akcje, Kampanie, Kanada

Faceci nie chcą kwiatów



White Ribbon Campaign (czyli Kampania Białej Wstążki) to globalny ruch mężczyzn i chłopców, działający na rzecz położenia kresu przemocy wobec kobiet i dziewcząt. Zainicjowany w Toronto w Kanadzie, dzisiaj pozostaje aktywny w ponad 60 krajach na całym świecie (więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ).

Najnowsza kampania organizacji jest zabawnym i dającym do myślenia rozrachunkiem ze stereotypami związanymi z płcią. Do projektu zaproszono pięciu mężczyzn w różnym wieku – wśród nich znalazł się m.in. jeden z najpopularniejszych kanadyjskich sportowców, Chris Van Zeyl – a następnie zadano im proste pytanie: dlaczego tylko kobiety dostają w prezencie kwiaty? Stało się to punktem wyjścia do niebanalnej rozmowy na temat równości płci.

https://video.adsoftheworld.com/7ck16foylnxt8y48uya3q98czenx.mp4

Film, stanowiący podstawę kampanii, jest dystrybuowany za pośrednictwem mediów społecznościowych i ma na celu pobudzenie szerszej dyskusji wśród ich użytkowników. Wszystkie działania zainicjowano na początku listopada a ich finał ma przypaść na 25 listopada, kiedy obchodzony  jest Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet.

txt: Dorota Chrobak

film Kanada Międzynarodowy Dzień Eliminacji Przemocy wobec Kobiet


Nazwa kampanii:
Men Don't Want Flowers
Czas:
2024.11
Nadawca:
White Ribbon Campaign
Media:
film
Wykonawca:
Candybox, Canada





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek