W Zjednoczonych Emiratach Arabskich reklama aktywizująca kobiety znalazła się w opakowaniu cieni do makijażu. Kobiety w krajach arabskich, gdy doświadczając przemocy, są szczególnie obyczajowo i kulturowo zmuszane do milczenia. Dyskretna w swoim podstawowym założeniu kampania "It’s time you spoke" organizacji City of Hope – jedynej w Dubaju niosącej pomoc ofiarom przemocy domowej – z grudnia 2008 roku miała na celu zmotywowanie poszkodowanych do przerwania milczenia i do skorzystania z pomocnej infolinii.
Nośnikiem reklamowym stało się opakowanie 12 cieni do powiek (każde z opisem w jakim wypadku należy je stosować, np. “If dragged across the floor”, “If punched in the face”, “If burnt with an iron.”) dystrybuowane w centrach handlowych i w sieciach sklepów z kosmetykami. Nie jest ich celem zatuszowywanie siniaków, zadrapań i ran, ale zachęcenie do rozmowy ze specjalistami i danie sobie szansy na pomoc.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego