W Zjednoczonych Emiratach Arabskich reklama aktywizująca kobiety znalazła się w opakowaniu cieni do makijażu. Kobiety w krajach arabskich, gdy doświadczając przemocy, są szczególnie obyczajowo i kulturowo zmuszane do milczenia. Dyskretna w swoim podstawowym założeniu kampania "It’s time you spoke" organizacji City of Hope – jedynej w Dubaju niosącej pomoc ofiarom przemocy domowej – z grudnia 2008 roku miała na celu zmotywowanie poszkodowanych do przerwania milczenia i do skorzystania z pomocnej infolinii.
Nośnikiem reklamowym stało się opakowanie 12 cieni do powiek (każde z opisem w jakim wypadku należy je stosować, np. “If dragged across the floor”, “If punched in the face”, “If burnt with an iron.”) dystrybuowane w centrach handlowych i w sieciach sklepów z kosmetykami. Nie jest ich celem zatuszowywanie siniaków, zadrapań i ran, ale zachęcenie do rozmowy ze specjalistami i danie sobie szansy na pomoc.
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat