logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W cieniu powiek
05.12.2008
Tematy: Kampanie, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Walka z przemocą

W cieniu powiek



W Zjednoczonych Emiratach Arabskich reklama aktywizująca kobiety znalazła się w opakowaniu cieni do makijażu. Kobiety w krajach arabskich, gdy doświadczając przemocy, są szczególnie obyczajowo i kulturowo zmuszane do milczenia. Dyskretna w swoim podstawowym założeniu kampania "It’s time you spoke" organizacji City of Hope – jedynej w Dubaju niosącej pomoc ofiarom przemocy domowej – z grudnia 2008 roku miała na celu zmotywowanie poszkodowanych do przerwania milczenia i do skorzystania z pomocnej infolinii.

Nośnikiem reklamowym stało się opakowanie 12 cieni do powiek (każde z opisem w jakim wypadku należy je stosować, np. “If dragged across the floor”, “If punched in the face”, “If burnt with an iron.”) dystrybuowane w centrach handlowych i w sieciach sklepów z kosmetykami. Nie jest ich celem zatuszowywanie siniaków, zadrapań i ran, ale zachęcenie do rozmowy ze specjalistami i danie sobie szansy na pomoc.



Nazwa kampanii:
It's time you spoke
Czas:
2008.12.1 - 2008.12.31
Nadawca:
City of Hope Women's Shelter
Media:
Ambient - opakowania cieni do powiek
Wykonawca:
JWT Dubai
Adresaci:
Kobiety doświadczające przemocy, świadkowie przemocy wobec kobiet
Hasło kampani:
Don’t cover up injustice. Speak. 050 6516511. City of Hope.





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek