logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > W bliskim uścisku z nałogiem
27.02.2010
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

W bliskim uścisku z nałogiem

Your browser does not support the video tag.


Powoli, niczym wąż, oplata ręce i nogi siedzącego na krześle mężczyzny, by w końcu w morderczym uścisku zacisnąć się na szyi. Schwytanemu udaje się jednak znaleźć pomoc i wyzwolić z sideł. Tak podstępnie i destrukcyjnie działa nałóg hazardu, przedstawiony w spocie organizacji Kansas Responsible Gambling Alliance.

”Get a grip. Getting help is your best bet” ("Weź się w garść. Postaranie się o pomoc to Twój najlepszy typ") głosi hasło kampanii. Spot odsyła do serwisu internetowego oraz na infolinię dla osób poszukujących pomocy lub informacji.

Przygoda z hazardem rozpoczyna się zazwyczaj dla rozrywki. Jednak po pewnym czasie hazardowe emocje i adrenalina zaczynają działać jak narkotyk, który przyciąga do kasyn. Stopniowa utrata kontroli nad własnym życiem, ukrywanie wizyt w salonach gier, wymykanie się z domu, zaniedbywanie pracy i rodziny, zadłużanie się u znajomych – to pierwsze oznaki nałogu. Pomocy można szukać u terapeutów, a leczenie przebiega podobnie jak w przypadku innych uzależnień. Szacuje się, że hazardowy nałóg dotyka ok. 4% ludności w Stanach Zjednoczonych.
P.Cieślikiewicz



Nazwa kampanii:
Get a Grip
Czas:
2010.2.24 - 2010.3.15
Nadawca:
Kansas Responsible Gambling Alliance
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
JNA advertising, T2, Back Alley Films and Wheeler Audio, AGEM
Adresaci:
Nałogowi hazardziści i ich rodziny
Hasło kampani:
Get a Grip. Getting help is your best bet (Weź się w garść. Postaranie się o pomoc to Twój najlepszy typ)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek