Tematy: Kampanie, Niemcy, Inne, Obronność i bezpieczeństwo, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
„Uroczy, mały chłopiec pod prysznicem”
Podczas "ładowania" filmu umieszczonego na serwisie YouTube pod tytułem "Sweet little boy in shower" ("Uroczy, mały chłopiec pod prysznicem") wyświetlają się komunikaty: Czy na myśl o takich małych dzieciach nie czujesz się trochę za bardzo podekscytowany? Podniecenie to nie przestępstwo. Wszystko wygląda jednoznacznie, dopóki nie pojawia się rada, żeby… poszukać pomocy, zanim to przestępstwo się popełni.
Kampania przygotowana dla organizacji Innocence in Danger, zajmującej się ochroną dzieci przed wykorzystywaniem seksualnym i nieodpowiednimi dla nich treściami, przez berlińską agencję glow ma za zadanie zachęcić osoby zainteresowane materiałami o charakterze pornografii dziecięcej do poszukania pomocy u specjalistów.
Nazwa kampanii:
Sweet little boy in shower
Czas:
2015.2.21
Nadawca:
Innocence in Danger
Media:
Internet
Wykonawca:
glow
Adresaci:
Osoby potencjalnie zainteresowane materiałami o charakterze pornografii dziecięcej
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni