Pochowani żywcem w ulicznych grobach – kobieta leżąca na parkowej ławce i mężczyzna śpiący na chodniku – to ofiary ludzkiej obojętności. Wygląda na to, że osoby te zapadły się pod ziemię dokładnie w tym miejscu, w którym się przed chwilą znajdowały, i w pobliżu którego nikt się nie zatrzymuje. Brak wrażliwości jest, zdaniem nadawców kampanii „Indifference Kills” (Obojętność zabija), największym problemem w walce z bezdomnością i ubóstwem. Kiedy inni pozostawiają bezdomnego człowieka samemu sobie, skazują go na egzystencję na pograniczu śmierci.
Kreacje dla francuskiej organizacji Samu Social przygotowała agencja Publicis Conseil. Poprzednią kampanię Samu Social mająca na celu uwrażliwienie społeczeństwa na problem bezdomności, utrzymaną w tym samym tonie i w tej samej stylistyce, można zobaczyć tutaj.
A. Jastrzębska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek