logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Ukryci na widoku
18.05.2015
Tematy: Akcje

Ukryci na widoku



Najtrudniej jest walczyć z problemem, który choć wciąż istnieje, to w powszechnej opinii dawno stał się nieaktualny. Co więcej, jest obecny w miejscach, których nikt by o to nie podejrzewał. Dlatego tak ważne jest uświadomienie ludziom, że to co zaliczyli już do przeszłości wciąż ma miejsce, i to bliżej niż by im się mogło wydawać.

Jednym z takich problemów jest handel ludźmi, którzy nielegalnie są przemycani do bogatych krajów. Tylko do Stanów Zjednoczonych każdego roku w ten sposób przybywa około 700 tysięcy osób.

Aby zwrócić uwagę społeczeństwa na ten problem, grupa kalifornijskich artystów pod przewodnictwem Jerri Allyn i Inez S. Bush, zrealizowała projekt pod nazwą „Hidden in Plain Site: Creative Referendums to Human Trafficking” („Ukryci: twórcze wybory w sprawie handlu ludźmi”). Składa się on z serii wydarzeń, artystycznych instalacji i plenerowych wystaw, odnoszących się do poruszanego problemu. Część prac, zostanie wystawiona między innymi w dwóch kontenerach – takich samych, w jakich często są przemycane ofiary handlu ludźmi, które tymczasowo zostały umieszczone w jednym z parków w Los Angeles. Jest to kolejny pomysł na dotarcie do społecznej świadomości z tym problemem. Najlepsze z nich zostaną wyłonione w demokratycznym głosowaniu przez zwiedzających.

Maciej Zubel

 

Nazwa projektu: Hidden in Plain Site: Creative Referendums to Human Trafficking („Ukryci: twórcze wybory w sprawie handlu ludźmi”)

Autor: Jerri Allyn, Inez S. Bush

Zasięg: Stany Zjednoczone

Data: 4/2015

Maciek Zubel








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek