logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Trwają poszukiwania rysia
10.04.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Trwają poszukiwania rysia



Z daleka plakat wygląda jak ogłoszenie o zaginionym zwierzęciu wieszane przez właściciela, z bliska okazuje się, że nie chodzi jednak o domowego pupila. "Zaginął ryś" – informują plakaty najnowszej kampanii WWF Polska.

Ryś eurazjatycki z populacji nizinnej występuje dziś w Polsce północno-wschodniej, ale jego liczebność stale spada. Obecnie wg danych WWF żyje tam około 40 osobników. Celem kampanii jest uświadomienie Polakom, że tej populacji grozi wyginięcie oraz zachęcenie do przekazania organizacji 1% podatku – WWF działa na rzecz reintrodukcji rysia w lasach mazurskich. Fundusze mogą pomóc w "odnalezieniu" rysia.

Plakaty zostały przyklejone na tablicach i słupach ogłoszeniowych w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie. Ambasadorami kampanii WWF na rzecz rysi są Marcin Dorociński i Magdalena Schejbal.



Nazwa kampanii:
Zaginął ryś
Czas:
2013.4.7 - 2014.4.30
Nadawca:
WWF Polska
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Kolko
Adresaci:
Podatnicy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek