logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Toaleta na kółkach
20.01.2008
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Toaleta na kółkach



Na bywalców dyskotek i nocnych klubów w RPA w toaletach czekała niespodzianka w postaci sedesów na kółkach używanych do wózków inwalidzkich. Toaletowe instalacje już samym swoim wyglądem alarmowały podchmielonych kierowców i ich pasażerów. Nad każdą z nich zawieszono tabliczkę z hasłem odwołującym się do jazdy samochodem pod wpływem alkoholu i kalectwa, które może być jej skutkiem.

Pomimo apeli, kampanii, statystyk czy zaostrzeń prawa, na drogach w wypadkach samochodowych wciąż ginie wiele osób, co czyni ten środek transportu najbardziej niebezpiecznym. Kampania "Arrive Alive" zrealizowana w 2008 roku w Republice Południowej Afryki jest interesująca w swej formie i zasługuje na przypomnienie.

Organizatorzy kampanii swój pomysł reklamowy argumentują tym, że większość uczestników i ofiar wypadków to kierowcy pomiędzy 18 a 30 rokiem życia. To osoby, które chętnie odwiedzają nocne kluby. Często dojeżdżają do nich własnymi samochodami i decydują się prowadzić nawet po wypiciu kilku drinków. Bez wątpienia jest to jedna z głównych przyczyn wypadków.

W ramach kampanii powstała także strona www.arrivealive.co.za z informacjami na temat wypadków drogowych w RPA. Znajdują się tu też wskazówki jak bezpiecznie przewozić pasażerów, jak prowadzić auto w trudnych warunkach atmosferycznych i co zrobić, gdy podczas podróży kierowcę dopadnie zmęczenie.
J.Trakul



Nazwa kampanii:
Arrive Alive
Czas:
2008.1.15 - 2008.1.28
Nadawca:
Arrive Alive South Africa
Media:
Ambient
Wykonawca:
The Jupiter Drawing Room
Adresaci:
Młodzi kierowcy, użytkownicy dróg, producenci samochodów
Hasło kampani:
Take a seat and think about the consequences of drunk driving (Usiądź i pomyśl o skutkach jazdy w stanie nietrzeźwym)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek