logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  14.12.2011

To nie bajka, to gwałt



W prawdziwym świecie nie ma książąt z bajek ani dzielnych rycerzy na białych rumakach. Zdarzają się za to gwałciciele i dewianci seksualni.

Cukierkowa od strony kreacyjnej kampania „It’s not fairy tale, it’s rape” (To nie bajka, to gwałt) ma za zadanie uświadomić nastolatkom kilka dość brutalnych faktów o życiu. Promują ją trzy bardzo dosłowne hasła: „One day the man of my dreams will sweep me off my feet and rape me” (Któregoś dnia, mężczyzna z moich snów przewróci mnie i zgwałci.). „All my dreams came true when my Prince charming got me pregnant and left” (Wszystkie moje marzenia się spełniły, kiedy mój książę z bajki zrobił mi dziecko i odszedł). „Someday my true love will use me for sex and move one to his next victim” (Któregoś dnia moja prawdziwa miłość wykorzysta mnie seksualnie i porzuci dla następnej ofiary).

Kampanię przygotowałą agencja Serve Marketing na zlecenie United Way of Greater Milwaukee, jej realizacja rozpoczęła się w sierpniu 2011 roku. Na ponad czterdziestu przystankach autobusowych w tych rejonach miasta, w których odsetek ciąż wśród nieletnich jest najwyższy, umieszczono trzy wersje plakatów. Każdy z nich, oprócz dramatycznego przesłania, zawiera też link do strony internetowej projektu babycanwait.com, gdzie odnaleźć można odpowiedzi na podstawowe pytania związane z procesem dojrzewania i odkrywaniem swojej seksualności.

Kampania „It’s not fairy tale, it’s rape” to reakcja UWGM na rosnącą ilość ciąż nastolatek spowodowanych kontaktami z dużo starszymi partnerami. Według danych organizacji ponad 71% nieletnich matek w Milwaukee ma dzieci z dorosłymi mężczyznami.
K. Stawińska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


  • 15.11.2023

    Bezpieczny (od)lot


  • 13.11.2023

    Plastik jest fantastik


  • 09.11.2023

    Zagrożony gatunek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek