Puste miejsce parkingowe. Widz tylko czeka, aż ktoś na nim zaparkuje. Pory roku się zmieniają, a miejsce pozostaje puste. I to jest smutne, bo to oznacza, że w firmie, do której należy parking, nie zatrudnia się osób niepełnosprawnych.
W spocie, w którym głównym bohaterem jest miejsce parkingowe, nie chodzi o to – jak mogłoby się wydawać – by przekonywać kierowców do nieparkowania w tym miejscu, ale by nakłonić pracodawców do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej: „Hire a disabled person. Help them occupy this spot" (Zatrudnij osobę niepełnosprawną. Pomóż im zająć to miejsce.). Wakat dla niepełnosprawnego już jest. Jedyne czego brakuje to inicjatywy pracodawcy.
Reklama, zrealizowana na zlecenie Associação Desportiva para Deficientes (Sportowe Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych), wyświetlana jest w telewizji od początku lutego 2012 roku.
A. Kolasa
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
