logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > To miejsce ciągle jest puste
01.03.2012
Tematy: Kampanie, Brazylia, Praca i polityka zatrudnienia

To miejsce ciągle jest puste

Your browser does not support the video tag.


Puste miejsce parkingowe. Widz tylko czeka, aż ktoś na nim zaparkuje. Pory roku się zmieniają, a miejsce pozostaje puste. I to jest smutne, bo to oznacza, że w firmie, do której należy parking, nie zatrudnia się osób niepełnosprawnych.

W spocie, w którym głównym bohaterem jest miejsce parkingowe, nie chodzi o to – jak mogłoby się wydawać – by przekonywać kierowców do nieparkowania w tym miejscu, ale by nakłonić pracodawców do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej: „Hire a disabled person. Help them occupy this spot" (Zatrudnij osobę niepełnosprawną. Pomóż im zająć to miejsce.). Wakat dla niepełnosprawnego już jest. Jedyne czego brakuje to inicjatywy pracodawcy.

Reklama, zrealizowana na zlecenie Associação Desportiva para Deficientes (Sportowe Stowarzyszenie na rzecz Osób Niepełnosprawnych), wyświetlana jest w telewizji od początku lutego 2012 roku.
A. Kolasa



Nazwa kampanii:
Parking spot
Czas:
2012.2.7 - 2012.2.29
Nadawca:
ADD (Associação Desportiva para Deficientes)
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
ageisobar (Sao Paulo)
Adresaci:
Pracodawcy
Hasło kampani:
Hire a disabled person. Help them occupy this spot (Zatrudnij osobę niepełnosprawną. Pomóż jej zająć to miejsce.)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek