Między biustonoszami i majtkami w "dorosłych" rozmiarach na wieszakach w sklepach w Brazylii pojawiły się też kolorowe dziecięce majtki, a na przyczepionych do nich metkach intrygujący napis: "Tego nie powinno tu być. Ale niektórzy ludzie udają, że tego nie widzą."
Maj w Brazylii jest miesiącem walki z przemocą seksualną wobec dzieci i młodzieży. Jedna z kampanii, jakie realizowane były w tym miesiącu w 2008 roku, z inicjatywy Krajowej Kampanii Przeciwko Internetowej Pedofilii, miała na celu zwrócenie uwagi osób dorosłych na problem pedofilii, a przede wszystkim zaktywizowanie ich do zgłaszania znanych im przypadków oraz podejrzeń wykorzystania seksualnego dzieci.
Prawdopodobnie większość klientów, która natknęła się na dziecięcą bieliznę pomyślała, że znalazła się tam ona zupełnie przez przypadek, nie zwróciła na to uwagi i nie zgłosiła obsłudze sklepu. To analogicznie jak w rzeczywistości, przy zetknięciu z podejrzeniem wykorzystywania seksualnego. Dorośli udają, że nie widzą pedofilii, nie dowierzają, że takie zjawisko może dotknąć ich dzieci, oddalają od siebie myśl o takiej formie przemocy. Brazylijska akcja ma zmienić ten sposób myślenia.
K. Kamińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii