logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tego nie powinno tu być
06.05.2008
Tematy: Kampanie, Brazylia, Walka z przemocą

Tego nie powinno tu być



Między biustonoszami i majtkami w "dorosłych" rozmiarach na wieszakach w sklepach w Brazylii pojawiły się też kolorowe dziecięce majtki, a na przyczepionych do nich metkach intrygujący napis: "Tego nie powinno tu być. Ale niektórzy ludzie udają, że tego nie widzą."

Maj w Brazylii jest miesiącem walki z przemocą seksualną wobec dzieci i młodzieży. Jedna z kampanii, jakie realizowane były w tym miesiącu w 2008 roku, z inicjatywy Krajowej Kampanii Przeciwko Internetowej Pedofilii, miała na celu zwrócenie uwagi osób dorosłych na problem pedofilii, a przede wszystkim zaktywizowanie ich do zgłaszania znanych im przypadków oraz podejrzeń wykorzystania seksualnego dzieci.

Prawdopodobnie większość klientów, która natknęła się na dziecięcą bieliznę pomyślała, że znalazła się tam ona zupełnie przez przypadek, nie zwróciła na to uwagi i nie zgłosiła obsłudze sklepu. To analogicznie jak w rzeczywistości, przy zetknięciu z podejrzeniem wykorzystywania seksualnego. Dorośli udają, że nie widzą pedofilii, nie dowierzają, że takie zjawisko może dotknąć ich dzieci, oddalają od siebie myśl o takiej formie przemocy. Brazylijska akcja ma zmienić ten sposób myślenia.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Panties
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Nadawca:
Campanha Nacional de Combate à Pedofilia na Internet (Krajowa Kampania Przeciwko Internetowej Pedofilii)
Media:
Ambient
Wykonawca:
Lew’LaraTBWA (Brazil)
Adresaci:
Osoby dorosłe, klienci sklepów z bielizną
Hasło kampani:
ang. This shouldn’t be here. But some people pretend they can’t see it.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek