logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ta silniejsza płeć
18.01.2011
Tematy: Kampanie, Brazylia, Walka z przemocą

Ta silniejsza płeć



Twarze ofiar wyłaniają się z gąszczu długich włosów, za które trzyma mężczyzna. Na ładnych i smutnych, choć kolorystycznie bardzo żywych ilustracjach kobiety mają zamknięte oczy, a rękoma próbują obronić się przed ciosem.

Plakaty składające się na kampanię Violence against women (Przemoc wobec kobiet) to niemalże dzieła sztuki, nie tylko ze względu na ich wizualną stronę, lecz także mocne i przekonujące hasła. Zostały one umieszczone na rękach kobiet w postaci tatuażów: "Não da pra chamar de sexo frágil mulheres que aguentam apanhar tanto" ("Nie można nazwać słabą płcią kobiet, które znoszą tyle bicia") oraz "Voce não precisa esperar o ate que a morte os separe" ("Nie musisz czekać aż śmierć was rozłączy").

Plakaty wykonane przez agencję  Coletivodedois z Sao Paulo na potrzeby organizacji SÓ AÇAO mają na celu uświadomić bitym kobietom, że nie muszą znosić przemocy domowej i że nie są skazane na życie z oprawcą. Kampania ma przekonać ofiary do tego, że mogą opuścić mężczyznę, który się nad nimi znęca. Skoro wytrzymały już tak wiele, na pewno są wystarczająco silne, żeby poradzić sobie w życiu bez niego.
A. Pisarek



Nazwa kampanii:
Violence against women
Czas:
2011.1.10 - 2011.1.26
Nadawca:
SÓ AÇAO
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Coletivodedois (Sao Paulo)
Adresaci:
Kobiety, ofiary przemocy w rodzinie
Hasło kampani:
Não da pra chamar de sexo frágil mulheres que aguentam apanhar tanto (Nie można nazwać słabą płcią kobiet, które znoszą tyle bicia);





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek