logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Szaleni rowerzyści śmigają po Warszawie
03.03.2012
Tematy: Akcje

Szaleni rowerzyści śmigają po Warszawie



Spot, w którym jednym z głównych bohaterów jest Warszawa, i potencjalny wzór do naśladowania dla twórców promocyjnych materiałów stolicy, nakręcono z okazji Tour de France.

Podwójnie zatytułowany film „HTC Detour” oraz „Warsaw by bike” zrealizowano dla Academy Films i firmy HTC, sponsora drużyny kolarskiej HTC Detour, przygotowującej się do udziału w wyścigu Tour de France.

– Przez 4 noce ścigaliśmy szalonych rowerzystów śmigających po ulicach Warszawy, robiąc wszystko, by uchwycić najlepsze momenty. Ridersi, których możecie podziwiać należą m.in. do HTC Pro Tour de France, ekipy RedBull, Oakley pro-riders z Kaliforni. Jest tam też kilku naszych specjalistów od BMXów, downhillu, a nawet ulicznych kurierów, którzy razem mkną przez miasto, prezentując całą gamę różnorodnych tricków. – tłumaczy firma, która zrealizowała film – Filmprodukcja.

Warszawa, którą pokonują na rowerach kolarscy mistrzowie robi ogromne wrażenie. Miasto jest kolorowe, klimatyczne, ciekawe. Rowerzyści rozpoczynają swoją wycieczkę  od wiaduktów, ulic i tuneli, kończąc na takich atrakcjach jak wesołe miasteczko i wnętrza Pałacu Kultury i Nauki. W intencji sponsora spot ma zachęcać do jazdy na rowerze i poznawania okolicy, w której się mieszka.

„Warsaw by bike” można z powodzeniem prezentować wszystkim tym, którzy zastanawiają się nad przyjazdem do polskiej stolicy.
P. Wajszczak


Nazwa:
HTC Detour

Zasięg:
Polska

Autor:
Filmprodukcja

Data:
8 lipca 2011








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 05.11.2024Kreacje / printy

    Faceci nie chcą kwiatów

  • 18.10.2024Akcje

    Gdy znika dziecko, gubi się cała rodzina

  • 26.09.2024Akcje

    Jak oswoić prądożerców?

  • 11.09.2024Akcje

    #TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii

  • 23.07.2024Akcje

    Nie wszystko co „eco” jest eco

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek