Czarna postać pchająca pod górę czerwony głaz i hasło "Syf" pojawiły się na billboardach i plakatach w dużych polskich miastach. Po kilku tygodniach wyjaśniono, że był to teaserowy etap kampanii NZSS "Solidarność", poświęconej zatrudnianiu o umowy cywilnoprawne, potocznie nazywane niekiedy "umowami śmieciowymi", ponieważ nie zapewniają one m.in. ubezpieczenia zdrowotnego i emerytalnego.
Z końcem października ruszyła właściwa odsłona akcji, skierowanej przede wszystkim do młodych ludzi, najczęściej zatrudnianych na umowy o dzieło i umowy-zlecenia. "Syf" przechodzi w "Syzyfa", a pchający kamień nie daje sobie z nim rady i spada ze zbocza. Hasła kampanii brzmią "Nie chcę codziennie zaczynać od zera" i "Stop umowom śmieciowym".
Kampania jest prowadzona przede wszystkim na nośnikach outdoorowych, powstał również spot dostępny w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń