Świecznik z gumą
Ciepło świec to nie wszystko – są też inne praktyczne i romantyczne gadżety. Z okazji Walentynek belgijska organizacja Plat-forme Prévention SIDA (Platforma prewencji przed AIDS) stworzyła reklamę przypominającą o konieczności stosowania prezerwatywy. Na plakacie przedstawiono świecznik w kształcie serca i świeczki kształtem przypominające prezerwatywy. Hasło przypomina: „Face aux IST/SIDA, ne comptez pas sur le romantisme. Protégez-vous.” (W obliczu chorób przenoszonych drogą płciową/AIDS nie liczcie na romantyzm. Zabezpieczajcie się).
Nadawcy przypominają poprzez kreację, że miłość nie zawsze jest wystarczająca, aby ochronić się przed AIDS oraz innymi chorobami przenoszonymi drogą płciową. Pod wpływem zauroczenia, namiętności i euforii, a także nietrzeźwości, zdarza się zapomnieć o prewencji. Autorzy plakatu zwracają uwagę, że AIDS dotyczy każdego i łatwo jest się zarazić. Stosowanie prezerwatywy to drobny, ale ważny gest i oznaka szacunku dla partnera.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”