Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 05.02.2024
Świąteczny śmietnik
W okresie świątecznym zjawisko bezmyślnego i nadmiarowego wyrzucania śmieci znacząco rośnie. Celem nigeryjskiej kampanii Festive Trash jest uświadomienie odbiorcom ich złych nawyków związanych z utylizacją odpadów i zachęta do radosnego świętowania bez szkody dla środowiska.
Idea kreatywna, polegająca na wykorzystywaniu śmieci jako budulca dla przesłania o charakterze społecznym nie jest nowa. Ostatnio pisaliśmy o niej TUTAJ. Warto również wspomnieć o polskiej kampanii z 2021 roku zatytułowanej Portret pamięciowy. Ułożenie „twarzy” z opadów, która później „wystąpiła” na zdjęciach i filmie zajęło łącznie cztery dni. O kampanii pisaliśmy TUTAJ, za jej realizację odpowiadała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Nazwa kampanii:
Festive Trash
Czas:
2023.12
Kraje:
Nigeria
Nadawca:
Recycle Edge
Media:
print, digital
Wykonawca:
X3M Ideas, Lagos, Nigeria
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie
-
23.09.2024
Nakryliśmy cię!