logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Świąteczny śmietnik
05.02.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO

Świąteczny śmietnik



W okresie świątecznym zjawisko bezmyślnego i nadmiarowego wyrzucania śmieci znacząco rośnie. Celem nigeryjskiej kampanii Festive Trash jest uświadomienie odbiorcom ich złych nawyków związanych z utylizacją odpadów i zachęta do radosnego świętowania bez szkody dla środowiska.

Idea kreatywna, polegająca na wykorzystywaniu śmieci jako budulca dla przesłania o charakterze społecznym nie jest nowa. Ostatnio pisaliśmy o niej TUTAJ. Warto również wspomnieć o polskiej kampanii z 2021 roku zatytułowanej Portret pamięciowy. Ułożenie „twarzy” z opadów, która później „wystąpiła” na zdjęciach i filmie zajęło łącznie cztery dni. O kampanii pisaliśmy TUTAJ, za jej realizację odpowiadała Fabryka Komunikacji Społecznej.

NGO recycling Fabryka Komunikacji Społecznej Ekologia i środowisko konsumpcjonizm segregacja odpadów plastik odpady konsumenci recykling segregowanie odpadów print digital sortowanie plastiku Nigeria odpady zmieszane


Nazwa kampanii:
Festive Trash
Czas:
2023.12
Nadawca:
Recycle Edge
Media:
print, digital
Wykonawca:
X3M Ideas, Lagos, Nigeria





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek