Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Świąteczny śmietnik
W okresie świątecznym zjawisko bezmyślnego i nadmiarowego wyrzucania śmieci znacząco rośnie. Celem nigeryjskiej kampanii Festive Trash jest uświadomienie odbiorcom ich złych nawyków związanych z utylizacją odpadów i zachęta do radosnego świętowania bez szkody dla środowiska.
Idea kreatywna, polegająca na wykorzystywaniu śmieci jako budulca dla przesłania o charakterze społecznym nie jest nowa. Ostatnio pisaliśmy o niej TUTAJ. Warto również wspomnieć o polskiej kampanii z 2021 roku zatytułowanej Portret pamięciowy. Ułożenie „twarzy” z opadów, która później „wystąpiła” na zdjęciach i filmie zajęło łącznie cztery dni. O kampanii pisaliśmy TUTAJ, za jej realizację odpowiadała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Nazwa kampanii:
Festive Trash
Czas:
2023.12
Nadawca:
Recycle Edge
Media:
print, digital
Wykonawca:
X3M Ideas, Lagos, Nigeria
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni