logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wesołych, wolnych od plastiku Świąt!
04.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Maroko, Ekologia i środowisko, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO

Wesołych, wolnych od plastiku Świąt!



Bahri to organizacja pozarządowa z siedzibą w Maroku, zajmująca się ochroną mórz i oceanów oraz edukacją na tematy związane z szeroko pojętą degradacją środowiska. Jednym z ważniejszych obszarów ich działalności są akcje oczyszczania wybrzeży – ostatnia z nich miała miejsce podczas świątecznego weekendu. W ramach inicjatywy „Błękitny Mikołaj” („Blue Santa”) dziesiątkom wolontariuszy udało się usunąć z plaż setki kilogramów odpadów i tworzyw sztucznych.

Promocja towarzysząca akcji „Błękitny Mikołaj” miała zatem z jednej strony informować o wydarzeniu, z drugiej nieść wartość edukacyjną: zwiększać świadomość w kwestii rosnącego zanieczyszczenia oceanów tworzywami sztucznymi, z trzeciej jednak – być klasyczną kartką świąteczną, rozsyłaną pocztą mailową do współpracowników i kontrahentów. Twórcom cyfrowej kartki udało się połączyć wszystkie te trzy funkcje w wyjątkowo spójny sposób: w centralnej części grafiki umieścili choinkę wykonaną z plastikowych butelek na tle zaśmieconej plaży, zaś całość opatrzyli życzeniami: «Make it merry, Make it plastic-free!»:

NGO śmieci recycling Ekologia i środowisko wolontariat plastik wolontariusze odpady recykling digital oceany sortowanie plastiku morza wody Maroko postcard kartka świąteczna


Nazwa kampanii:
Make it merry, Make it plastic-free!
Czas:
2023.12
Nadawca:
Bahri Association
Media:
digital (postcard)
Wykonawca:
Boomerang Communication, Morocco





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek