Portret pamięciowy – trwa kampania poruszająca problem zaśmiecania wód
Portret pamięciowy to kampania społeczna, której celem jest przedstawienie problemu zaśmiecania rzek i ograniczenie tego zjawiska poprzez przekonanie Polaków, że zanieczyszczając rzeki, szkodzą sobie. A także wskazanie, że Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie to najważniejsza instytucja zajmująca się sprawami wody w naszym kraju. Jego misją jest ochrona mieszkańców Polski przed powodzią i suszą, zrównoważone gospodarowanie dla ochrony naszych zasobów wodnych i zapewnienie dobrej jakości wody dla obecnych i przyszłych pokoleń.
W ramach kampanii powstały dwa spoty (w wersji 30 sekundowej przeznaczonej do emisji w tv oraz 60 sekundowej przeznaczonej do Internetu), spot radiowy oraz artykuły sponsorowane, infografiki i banery z przeznaczeniem na FB i TT. Zarówno fotosy, jak i zdjęcia do filmu nie zostały wygenerowane cyfrowo. Do ich powstania wykorzystano prawdziwe śmieci zalegające nad brzegiem Wisły. Ułożenie „twarzy” z opadów, widocznej na zdjęciu poniżej zajęło łącznie cztery dni:
Za scenariusz filmu odpowiadają Natalia Dudek i Mateusz Goll (Fabryka Komunikacji Społecznej). Spot wyreżyserował Antoni Ferency. Produkcja: Propeller Film:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności