„There’s no such thing as an old junkie” (Nie istnieje coś takiego, jak stary ćpun) jest mottem ośrodka odwykowego w Suffolk w Wielkiej Brytanii Focus Rehab Centre i jednocześnie stało się hasłem kampanii zrealizowanej dla tej instytucji przez agencję Abbott Mead Vickers BBDO w listopadzie 2007 roku. Kampania skierowana była do ludzi młodych, by uświadomić im, że branie narkotyków w młodym wieku nigdy nie pozwoli im dożyć starości.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona