Pod koła jego samochodu wjechał pijany rowerzysta. Zginęły dwie osoby. Spowiedź krajowego duszpasterza kierowców stała się kanwą bożonarodzeniowego spotu kampanii „Drogi zaufania”. Szczera, oparta na zdarzeniach autentycznych narracja, krótkie i skłaniające do refleksji ujęcia, sugestywne obrazy zgniecionego roweru, rozlewającej się na śniegu krwi czy ręki przesuwającej się po trumnie – ten spot robi wrażenie. Opowieść ks. Mariana Midury jest klamrą domykającą dwie kampanie programu „Drogi zaufania” w 2010 i 2011 roku. Na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zrealizowała je agencja Sparing Communication Group. Za ubiegłoroczną kreację, opartą na dokumentalnych narracjach sprawców wypadków drogowych agencja otrzymała Złotego Orła, Kreaturę, Media Trendy i tytuł Kampanii Społecznej Roku 2010.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu