logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Literówka
13.01.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Grecja

Literówka



Dessert znaczy po angielsku deser. Natomiast desert to pustynia. Wystarczy jedna literówka, by całkowicie zmienić sens wypowiedzi. Ale w przypadku kampanii Mocha Mousse Desert – A Taste of Reality nie ma mowy o pomyłce. Wręcz przeciwnie.

Na początku grudnia 2024 roku Instytut Pantone ogłosił, że kolorem roku 2025 został odcień 17-1230 Mocha Mousse, czyli kawowy brąz, który m.in. odwołuje się do naszego pragnienia komfortu oraz sugeruje wykwintnej jakości kakao, czekoladę i kawę. Grecka agencja Unlimited Creativity postanowiła przedstawić własną interpretację koloru roku, tworząc kampanię Mocha Mousse Desert. Jak podkreślają twórcy projektu: zagrożenie wylesianiem i zmianami klimatycznymi powoduje, że produkcja kakao i kawy właśnie osiąga swoje górne limity.

Bez zrównoważonych praktyk bujne krajobrazy, które dostarczają kakao i kawę, wkrótce mogą się zamienić w jałowe pustynie, pozostawiając nas bez codziennych przyjemności, takich jak czekoladowe desery. Kampania Mocha Mousse Desert jest wezwaniem do ochrony ekosystemów, zanim dzisiejsze słodkości staną się gorzkim wspomnieniem.

To już kolejna kampania społeczna inspirowana kolorem roku 2025 Pantone, Mocha Mousse. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

Grecja digital


Nazwa kampanii:
Mocha Mousse Desert – A Taste of Reality
Czas:
2024.12
Nadawca:
Pantone
Media:
digital
Wykonawca:
Unlimited Creativity, Greece





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek