Dessert znaczy po angielsku deser. Natomiast desert to pustynia. Wystarczy jedna literówka, by całkowicie zmienić sens wypowiedzi. Ale w przypadku kampanii Mocha Mousse Desert – A Taste of Reality nie ma mowy o pomyłce. Wręcz przeciwnie.
Na początku grudnia 2024 roku Instytut Pantone ogłosił, że kolorem roku 2025 został odcień 17-1230 Mocha Mousse, czyli kawowy brąz, który m.in. odwołuje się do naszego pragnienia komfortu oraz sugeruje wykwintnej jakości kakao, czekoladę i kawę. Grecka agencja Unlimited Creativity postanowiła przedstawić własną interpretację koloru roku, tworząc kampanię Mocha Mousse Desert. Jak podkreślają twórcy projektu: zagrożenie wylesianiem i zmianami klimatycznymi powoduje, że produkcja kakao i kawy właśnie osiąga swoje górne limity.
Bez zrównoważonych praktyk bujne krajobrazy, które dostarczają kakao i kawę, wkrótce mogą się zamienić w jałowe pustynie, pozostawiając nas bez codziennych przyjemności, takich jak czekoladowe desery. Kampania Mocha Mousse Desert jest wezwaniem do ochrony ekosystemów, zanim dzisiejsze słodkości staną się gorzkim wspomnieniem.

To już kolejna kampania społeczna inspirowana kolorem roku 2025 Pantone, Mocha Mousse. O poprzedniej pisaliśmy TUTAJ.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
13.11.2025Wydarzenia
„6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
