W listopadzie w belgijskim magazynie dla mężczyzn ukazała się zwracająca uwagę reklama, choć akurat w tym miejscu nie wyróżniała się na pierwszy rzut oka. Na łamach P-Magazine można było zobaczyć piękną modelkę w bieliźnie, siedzącą na sofie w wyzywającej pozie. Hasło kreacji – „Becoming a donor is probably your only chance to get inside her.” (Zostanie dawcą jest prawdopodobnie twoją jedyną szansą, żeby się do niej dostać) – wyjaśniało intencje nadawców.
Reklama jest częścią kampanii na rzecz dawstwa organów. W Belgii prawo dotyczące tego zagadnienia jest dosyć mgliste. Część obywateli sądzi, że po śmierci ich organy automatycznie trafiają do potrzebujących. Nic podobnego – aby tak się stało, konieczne jest podpisanie odpowiedniego oświadczenia swojej woli. Mając to na uwadze organizacja Organ Donor Foundation postanowiła zorganizować kampanię (kierowaną do mężczyzn) zachęcającą do złożenia takiej deklaracji. Agencja Duval Foundation, odpowiedzialna za kreację, zrealizowała cel w sposób zabawny, mimo że dość obsceniczny.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem