Najpierw się uśmialiśmy, a potem popadliśmy w stan zadumy, oglądając 3 zabawne, ale i gorzkie przecież, spoty organizacji KidSport BC, która w zeszły czwartek zainaugurowała kampanię pod hasłem "Sports Skills are Life Skills". Pokazuje ona jak ważny w życiu jest sport i choćby elementarne umiejętności w tej dziedzinie.
– Wielu z nas dorastało uprawiając sport. Jakkolwiek byśmy go nie traktowali – wyczynowo czy rozrywkowo – była to część naszego dzieciństwa. Doświadczenie współzawodnictwa i zwycięstwa ukształtowało nas takimi, jakimi dzisiaj jesteśmy – mówi Bart Given z KidSport. – Niestety, nie wszystkie dzieci mają takie same doświadczenia – nie dlatego, że sport ich nie interesuje, ale raczej z powodu niskiej zamożności ich rodziców. Wierzymy, że nie ma żadnych finansowych barier, które uniemożliwiałyby dzieciom korzystanie z dobrodziejstw sportu.
Kampania emitowana jest w czasie wzmożonego ruchu komunikatów aktywizujących społeczeństwo do ruchu i sportowej postawy, przed Zimowymi Igrzyskami, które odbędą się w Vancouver w 2010 roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie