Najpierw się uśmialiśmy, a potem popadliśmy w stan zadumy, oglądając 3 zabawne, ale i gorzkie przecież, spoty organizacji KidSport BC, która w zeszły czwartek zainaugurowała kampanię pod hasłem "Sports Skills are Life Skills". Pokazuje ona jak ważny w życiu jest sport i choćby elementarne umiejętności w tej dziedzinie.
– Wielu z nas dorastało uprawiając sport. Jakkolwiek byśmy go nie traktowali – wyczynowo czy rozrywkowo – była to część naszego dzieciństwa. Doświadczenie współzawodnictwa i zwycięstwa ukształtowało nas takimi, jakimi dzisiaj jesteśmy – mówi Bart Given z KidSport. – Niestety, nie wszystkie dzieci mają takie same doświadczenia – nie dlatego, że sport ich nie interesuje, ale raczej z powodu niskiej zamożności ich rodziców. Wierzymy, że nie ma żadnych finansowych barier, które uniemożliwiałyby dzieciom korzystanie z dobrodziejstw sportu.
Kampania emitowana jest w czasie wzmożonego ruchu komunikatów aktywizujących społeczeństwo do ruchu i sportowej postawy, przed Zimowymi Igrzyskami, które odbędą się w Vancouver w 2010 roku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?