logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Sport jest życiowy
31.07.2009
Tematy: Kampanie, Kanada, Edukacja

Sport jest życiowy

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Najpierw się uśmialiśmy, a potem popadliśmy w stan zadumy, oglądając 3 zabawne, ale i gorzkie przecież, spoty organizacji KidSport BC, która w zeszły czwartek zainaugurowała kampanię pod hasłem "Sports Skills are Life Skills". Pokazuje ona jak ważny w życiu jest sport i choćby elementarne umiejętności w tej dziedzinie.

– Wielu z nas dorastało uprawiając sport. Jakkolwiek byśmy go nie traktowali – wyczynowo czy rozrywkowo – była to część naszego dzieciństwa. Doświadczenie współzawodnictwa i zwycięstwa ukształtowało nas takimi, jakimi dzisiaj jesteśmy – mówi Bart Given z KidSport. – Niestety, nie wszystkie dzieci mają takie same doświadczenia – nie dlatego, że sport ich nie interesuje, ale raczej z powodu niskiej zamożności ich rodziców. Wierzymy, że nie ma żadnych finansowych barier, które uniemożliwiałyby dzieciom korzystanie z dobrodziejstw sportu.

Kampania emitowana jest w czasie wzmożonego ruchu komunikatów aktywizujących społeczeństwo do ruchu i sportowej postawy, przed Zimowymi Igrzyskami, które odbędą się w Vancouver w 2010 roku.



Nazwa kampanii:
Sports Skills are Life Skills
Czas:
2009.7.27 - 2009.8.31
Nadawca:
KidSport BC
Media:
Telewizja, radio
Wykonawca:
DDB (Vancouver)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, rodzice





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek