Najpierw się uśmialiśmy, a potem popadliśmy w stan zadumy, oglądając 3 zabawne, ale i gorzkie przecież, spoty organizacji KidSport BC, która w zeszły czwartek zainaugurowała kampanię pod hasłem "Sports Skills are Life Skills". Pokazuje ona jak ważny w życiu jest sport i choćby elementarne umiejętności w tej dziedzinie.
– Wielu z nas dorastało uprawiając sport. Jakkolwiek byśmy go nie traktowali – wyczynowo czy rozrywkowo – była to część naszego dzieciństwa. Doświadczenie współzawodnictwa i zwycięstwa ukształtowało nas takimi, jakimi dzisiaj jesteśmy – mówi Bart Given z KidSport. – Niestety, nie wszystkie dzieci mają takie same doświadczenia – nie dlatego, że sport ich nie interesuje, ale raczej z powodu niskiej zamożności ich rodziców. Wierzymy, że nie ma żadnych finansowych barier, które uniemożliwiałyby dzieciom korzystanie z dobrodziejstw sportu.
Kampania emitowana jest w czasie wzmożonego ruchu komunikatów aktywizujących społeczeństwo do ruchu i sportowej postawy, przed Zimowymi Igrzyskami, które odbędą się w Vancouver w 2010 roku.
zobacz także
-
19.07.2025Kampanie
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu