Solidarność zmieniła świat i ta wiadomość idzie w świat poprzez kampanię "Solidarity changes the world", którą w 30. rocznicę powstania Związku Zawodowego "Solidarność" prowadzą Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Narodowe Centrum Kultury. W telewizji CNN i Eurosport oraz na ich stronach internetowych emitowane są 2 spoty reklamowe (700 emisji), a w Nowym Jorku podczas Tygodnia Mody (15 września) projektantka mody Ewa Minge zaprezentuje swoją kolekcję ubrań i akcesoriów z logo "Solidarności", hasłem kampanii i znakiem zwycięstwa "V".
Celem kampanii jest skupienie uwagi zagranicznej opinii publicznej na wartościach, w obronie których powstała oraz działała "Solidarność". Kampania została zapoczątkowana w sierpniu i potrwa do grudnia 2010 roku.
Elementem kampanii jest też profil "Solidarity changes the world" na portalu Facebook. Będzie na nim można wziąć udział w konkursie "Member-get-member" na największą liczbę zaproszonych do profilu znajomych. Nagrodami będą: kolacja z Lechem Wałęsą, elementy kolekcji Ewy Minge oraz koszulki projektu Marii Mileńko – zwyciężczyni konkursu na plakat "I love Europe".
Ideę kampanii będą promować również sławni polscy sportowcy. Natalia Partyka, Marcin Gortat, Sylwia Gruchała, Mateusz Kusznierewicz na swoich strojach i sprzętach będą mieli umieszczone logo kampanii. Sportowcy mają też rozdawać karty ze swoimi autografami, na których umieszczono logo kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem