Do aparatury pobierającej krew podłączona jest ryba, tygrys i smok. Idealni kandydaci na dawców?
Sytuację wyjaśnia hasło projektu „After a year you can also donate” („Po upłynięciu roku Ty też możesz oddać krew”), oddające sens kampanii. Zwierzęta sa nawiązaniem do popularnych wzorów tatuaży. Trudno tego nie zauważyć – sposób narysowania postaci zdecydowanie różni się od realistycznego wnętrza pokoju. Celem kampanii jest uświadomienie osobom posiadającym tatuaże, że nie muszą rezygnować z oddawania krwi i tym samym ratowania życia innym ludziom. Jak mówi hasło – już po upłynięciu roku od wykonania tatuażu mogą oni bez zmartwień oddawać krew.
Projekt zrealizowany został na zlecenie Czerwonego Krzyża w Kostaryce przez agencję Publimark Lowe & Partners.
Anna Cieciera
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.12.2024
Porzucony po świętach
-
17.12.2024
Pognieciony list
-
14.12.2024
Wieńce pogrzebowe, wieńce socialmediowe
-
13.12.2024
Marine Fashion Week
-
12.12.2024
Pet-ycja
-
11.12.2024
Cicha inwazja