logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Cicha inwazja
26.11.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Peru, Organizacje pozarządowe / NGO

Cicha inwazja



Mikroplastik to cząsteczki tworzyw sztucznych o średnicy mniejszej niż 5 mm. Ich drobiny znajdowane są praktycznie wszędzie: odnaleziono je nawet na dnie Rowu Mariańskiego – największej głębi oceanicznej na świecie. Konsekwencje wpływu mikroplastiku na zdrowie zarówno całych ekosystemów, jak i pojedynczych organizmów (w tym człowieka) nie są w pełni zbadane. Nie ulega jednak wątpliwości, że trwająca non-stop, konsekwentna inwazja tego typu odpadów prędzej czy później odbije się – na nas wszystkich.

I tak właśnie została ona przedstawiona w krótkim filmie Microplastics, zrealizowanym przez Zavalita Brand Building, niezależną agencję w Peru. Produkcja do złudzenia przypomina trailery horrorów albo filmów katastroficznych: opowiada historię tajemniczych „istot”, które zaatakowały ziemię i uczyniły ją niemożliwą do życia. Niestety, w przeciwieństwie do hollywoodzkich filmów, nie znalazł się jeszcze nikt, kto miałby pomysł na rozwiązanie problemu:

https://video.adsoftheworld.com/rc231kaih83qfoz0se8wks974x3m.mp4

Kampania została w całości wyprodukowana przy użyciu sztucznej inteligencji. Jak podkreślają jej twórcy: Nie chodzi o to, aby zlecić maszynie stworzenie pomysłu, ale o to, by wykorzystać jej zdolności do znajdowania innowacyjnych i zaskakujących rozwiązań, przy których tradycyjne metody okazują się zbyt kosztowne, czy wręcz niemożliwe do zrealizowania.

txt: Dorota Chrobak



Nazwa kampanii:
Microplastics
Czas:
2024.11.1
Nadawca:
Oceana
Media:
film
Wykonawca:
Zavalita Brand Building, Peru





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek