logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Skoczkowie pomogą – nie tylko skakać
02.09.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Edukacja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Skoczkowie pomogą – nie tylko skakać

Your browser does not support the video tag.


Skoczkowie narciarscy Kamil Stoch, Piotr Żyła, Aleksander Zniszczoł, Jan Ziobro i Klemens Murańka oraz ich trener, Łukasz Kruczek, wystąpili w kolejnej odsłonie kampanii "Stop zwolnieniom z WF" prowadzonej przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.

Uczniowie po raz kolejny wręczają wuefiście zwolnienia z lekcji. Zmieniają jednak zdanie na widok polskich skoczków narciarskich, którzy pomagają im w ćwiczeniach. Spot kończy się apelem "Skocz na wyższy poziom! Wpadnij na WF". 

Celem kampanii jest zwiększenie frekwencji uczniów na lekcjach wychowania fizycznego oraz przekonania ich do zdrowego trybu życia i uprawiania sportu. Pierwsza edycja akcji przekonywała, że WF jest tak samo ważny jak inne przedmioty szkolne (więcej o kampanii, którą wspierał Marcin Gortat, tutaj), druga natomiast ukierunkowana była na przełamanie niechęci dziewcząt do uczestnictwa w szkolnych zajęciach sportowych. Jej ambasadorką była Anna Lewandowska. Spoty można obejrzeć na portalu. 



Nazwa kampanii:
Wf i skoczkowie; Stop zwolnieniom z WF
Czas:
2015.9.1 - 2015.9.30
Nadawca:
Ministerstwo Sportu i Turystyki
Media:
Telewizja
Wykonawca:
We Can
Adresaci:
Uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych
Hasło kampani:
Skocz na wyższy poziom! Wpadnij na WF





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek