logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  08.03.2011

Seks w kaplicy, seks w grobie



Para uprawia seks – raz w grobie, raz w kaplicy na katafalku. Takie upodobania bliskie są nekrofilii, ale w brazylijskiej kampanii chodzi o profilaktykę przed Zespołem Nabytego Niedoboru Odporności, czyli AIDS. I właśnie ostatnie stadium zakażenia wirusem HIV jest tematem kampanii wykonanej przez RGA Comunicaçao na zlecenie organizacji CPD Prevention and Citizenship.

Kontakt seksualny bez zabezpieczenia jest jedną z najczęstszych przyczyn zakażenia wirusem HIV, pośrednio stając się przyczyną wielu zgonów. Według wykonanych w 2009 roku badań Światowej Organizacji Zdrowia liczba osób żyjąca z wirusem HIV wynosiła ok. 33.3 miliony, a ludzi zarażonych tylko w tym roku – 2,6 miliona. 

Działania prewencyjne polegają na unikaniu sytuacji, w których może dojść do zakażenia wirusem. Jedną z najskuteczniejszych metod jest używanie prezerwatyw. Według WHO zmniejsza to szanse zachorowalności o 80-95%.
A.Zych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Aids kills.
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.20
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
CPD Prevention and Citizenship
Media:
Prasa, billboardy
Wykonawca:
RGA Comunicaçao
Adresaci:
Osoby dorosłe, aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Aids kills. Be safe. (Aids zabija. Zabezpiecz się.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 18.07.2022

    Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek