logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Ściana przeciw agresji
26.04.2008
Tematy: Kampanie, Niemcy, Walka z przemocą, Walka z wykluczeniem społecznym

Ściana przeciw agresji

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Coraz częstsze przypadki zaniedbywania dzieci i znęcania się nad nimi oraz fala agresji w szkołach kierowanej wobec rówieśników i wobec mniejszości zmotywowała organizację Die Aktion Kinder und Jugendschutz do przeprowadzenia kampanii pod nazwą "Aktion Mensch" (Akcja Człowiek). Jej celem była walka z przemocą i wykluczeniem społecznym osób najmłodszych oraz aktywizacja ofiar – młodzieży – do szybkiego reagowania (np. informowania psychologów szkolnych), tak, aby nie doszło wobec nich do eskalacji agresji. Miała uwrażliwiać dorosłych – rodziców, opiekunów, nauczycieli, sąsiadów – na nawet najmniejsze oznaki przemocy czy znęcania się nad innymi osobami.

Cztery rodzaje spotów dotyczące przemocy w szkole i w czasie wolnym, przemocy wobec mniejszości, zaniedbywania dzieci i przemocy wobec dzieci wyświetlano w kinach i w publicznych środkach transportu (berlińskie metro i poczdamaskie s-bahny). Filmy były dystrybowane wśród młodzieży na płytach DVD.
K. Figurska



Nazwa kampanii:
Aktion Mensch
Czas:
2008.4.21 - 2008.7.21
Nadawca:
AKJS Brandenburg (die Aktion Kinder und Jugendschutz)
Media:
Telewizja, internet, prasa, citylighty, pocztówki
Wykonawca:
Kommunikationsagentur kakoii Berlin
Adresaci:
Osoby dorosłe, świadkowie przemocy
Hasło kampani:
Du kannst entscheiden (Ty możesz zdecydować)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek