Schody nie dla dziesięciolatka
Wchodzenie po schodach wydaje się codzienną czynnością, nad którą większość ludzi się nie zastanawia. Ten fakt został wykorzystany w przygotowywaniu kampanii "Step up".
Na schodach mieszczących się przy Perth Cultural Centre w Northbridge widnieje napis: „A child with Duchenne will struggle to take this step by Age 10” ("Dziecko z dystrofią mięśniową Duchenne’a z trudem wejdzie na ten stopień przed 10 rokiem życia"). Na coraz wyższych stopniach zapisano inne lata życia – pokazując, że starsze dzieci nie wejdą tak wysoko, jak mogły wejść wcześniej. Dzieje się tak, ponieważ z każdym rokiem mięśnie cierpiących na DMD zanikają. Na schodach zapisano też nazwę strony internetowej australijskiej organizacji Duchenne Foundation, która zleciła kampanię.
Osoby zainteresowane pomocą są proszone o przekazanie środków finansowych na działalność centrum. Duchenne Foundation pomaga osobom cierpiącym na dystrofię mięśniową Duchenne’a i ich rodzinom mi.in. przez szereg akcji edukacyjnych, wspieranie badań nad chorobą i fundraising.
Katarzyna Łabuś
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja