logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Schody nie dla dziesięciolatka
17.03.2014
Tematy: Kampanie, Australia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Schody nie dla dziesięciolatka



Wchodzenie po schodach wydaje się codzienną czynnością, nad którą większość ludzi się nie zastanawia. Ten fakt został wykorzystany w przygotowywaniu kampanii "Step up".

Na schodach mieszczących się przy Perth Cultural Centre w Northbridge widnieje napis: „A child with Duchenne will struggle to take this step by Age 10” ("Dziecko z dystrofią mięśniową Duchenne’a z trudem wejdzie na ten stopień przed 10 rokiem życia"). Na coraz wyższych stopniach zapisano inne lata życia – pokazując, że starsze dzieci nie wejdą tak wysoko, jak mogły wejść wcześniej. Dzieje się tak, ponieważ z każdym rokiem mięśnie cierpiących na DMD zanikają. Na schodach zapisano też nazwę strony internetowej australijskiej organizacji Duchenne Foundation, która zleciła kampanię.

Osoby zainteresowane pomocą są proszone o przekazanie środków finansowych na działalność centrum. Duchenne Foundation pomaga osobom cierpiącym na dystrofię mięśniową Duchenne’a i ich rodzinom mi.in. przez szereg akcji edukacyjnych, wspieranie badań nad chorobą i fundraising.

Katarzyna Łabuś

 




Nazwa kampanii:
Step up
Czas:
2014.1.5 - 2014.2.5
Nadawca:
Duchenne Foundation Australia
Media:
Ambient
Wykonawca:
Ad Impact (Perth)
Adresaci:
Przechodnie w Northbridge
Hasło kampani:
A child with Duchenne will struggle to take this step by Age 10 (Dziecko z dystrofią mięśniową Duchenne’a z trudem wejdzie na ten stopień przed 10 rokiem życia)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek