logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Sarkozy umiera
02.04.2012
Tematy: Kreacje / printy

Sarkozy umiera



Najbardziej znani i wpływowi politycy we Francji: Nicolas Sarkozy, Marine Le Pen oraz Franscois Bayrou leżą na szpitalnych łóżkach i wyglądają wyjątkowo niekorzystnie – tak jakby byli ciężko chorzy. “Must you be put in this position to change your stand on euthanasia?” (Czy musisz znaleźć się w tej sytuacji, by zmienić zdanie na temat eutanazji?) – pytają kolejne kreacje walcząc o prawo do eutanazji. Reklamy odwołują się do empatii odbiorców, prowokują do wyobrażenia sobie sytuacji kiedy człowiek jest niejako “zmuszony” do życia, chociaż cierpi, a jego dni i tak są już policzone.

Kampanię przygotowała paryska agencja Melville na zlecenie Stowarzyszenia na rzecz Prawa Do Godnej Śmierci (l’Association pour le Droit de Mourir dans la Dignité).

W państwie demokratycznym obywatele często decydują o sprawach, które bezpośrednio ich nie dotyczą. Czy każdy potrafi postawić się w położeniu osób, za które przyszło mu decydować? Ku takiej refleksji zdają się popychać odbiorców autorzy kampanii. Choć kampania skierowana jest dla ogółu społeczeństwa, autorzy poprzez napisy umieszczone na fotografiach bezpośrednio zwracają się do polityków. Eutanazja we Francji ciągle jest nielegalna, choć zdecydowana większość obywateli opowiada się za jej prawnym usankcjonowaniem.
Katarzyna Zawadzka








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.11.2025Kreacje / printy

    Przeprowadzka

  • 19.11.2025Kreacje / printy

    Jeśli dasz mi smartfon

  • 18.11.2025Kreacje / printy

    Niewidoczni sportowcy

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek